Nemrég olvastuk, hogy idén avatták fel az európai unió által támogatott Panoráma Bringakörutat, aminek segítségével a Balaton-felvidék egy része jelölt úton bebiciklizhető.

Balatoni Panoráma Bringakörút

Imádtuk az ötletet, úgyhogy ki is néztünk egy kis kört magunknak vasárnapra: Akali-Dörgicse-Szentantalfa-Tagyon-Zánka-Akali.

A reggeli köd 11-re felszállt, sugárzóan sütött a Nap, úgyhogy neki is vágtunk a domboknak. Részemről kíváncsi is voltam, hiszen első alkalommal próbálhattam ki a kis meridát hegyi terepen.

Őszi Balaton

Mi igazán nagyon jót bicikliztünk, de sok közünk nem volt a Panoráma Bringakörúthoz. 😀

Ugyanis 10 perc alatt elvesztettük a táblát. Itt a Balaton-felvidéken rengeteg a földút, keresztül-kasul szelik a vidéket. A “Panoráma Bringakörút” nevezetű tábla azonban nem volt kirakva a kereszteződésekben, így csak érzésre mentünk Dörgicse felé… Átszeltünk egy útnélküli legelőt, köszöntünk a delelő birkáknak, szereztem egy defektet, majd kijutottunk Dörgicsére. Ott kicseréltem a belsőt, megkerestük a táblát, majd újra felvettük a fonalat. Kb 10 percig, majd megint elvesztettük…. Ekkor már örökre. 😀

Panoráma kerékpárút

A varázslatos tábla: hol van, hol nincs

Szerintünk itt valaki nagyon jól járt ezen az eu-s pályázaton. Elnyerte, kirakott kábé 5 táblát, a maradék pénzt pedig zsebre tette 😀

Mindegy végülis, jót tekertünk az volt a lényeg. Ha szép idő lesz jövő hétvégén, akkor újra megpróbálkozunk ezzel a körrel…..